SPEŁNIAMY MARZENIA I TWORZYMY WSPOMNIENIA

Regulamin

Regulamin promocji Lato 2018

 

Informacje ogólne 

W roku 2017/2018 Biuro Podróży FLYTRAVEL Daniel Włodkowski z siedzibą w Częstochowie przy 
ul. Brzozowej 3, przygotowało promocję „Lato 2018”.

1) Dla naszych stałych Klientów na cały sezon 2018 przewidziany jest*:

-  bezpłatny dowóz na lotnisko w Pyrzowicach wymienny na parking przy lotnisku

-  bezpłatny parking na pozostałe lotniska w Polsce

2) Klienci, którzy w dniach od 1.10.2017 do 31.12.2017 zakupią w Biurze Podróży FLYTRAVEL ofertę wakacyjną na Lato 2018 otrzymują:

-  bezpłatny dowóz na lotnisko w Pyrzowicach wymienny na parking przy lotnisku

-  bezpłatny parking na pozostałe lotniska w Polsce

3) Klienci, którzy w dniach od 1.01.2018 do 31.01.2018 zakupią w Biurze Podróży FLYTRAVEL ofertę wakacyjną na Lato 2018 otrzymują:

-  bezpłatny dowóz na lotnisko w Pyrzowicach  jeżeli całkowita kwota rezerwacji przekroczy 7 tys. zł.

4) Klienci, którzy w dniach od 1.02.2018 do 28.02.2018 zakupią w Biurze Podróży FLYTRAVEL ofertę wakacyjną na Lato 2018 otrzymują:

-  bezpłatny dowóz na lotnisko w Pyrzowicach jeżeli całkowita kwota rezerwacji przekroczy 8 tys. zł.

5) Klienci, którzy w dniach od 1.03.2018 do 31.03.2018 zakupią w Biurze Podróży FLYTRAVEL ofertę wakacyjną na Lato 2018 otrzymują:

-  bezpłatny dowóz na lotnisko w Pyrzowicach jeżeli całkowita kwota rezerwacji przekroczy 9 tys. zł.

6) Klienci, którzy od 1.04.2018 do 30.09.2018 zakupią w Biurze Podróży FLYTRAVEL ofertę wakacyjną na Lato 2018 otrzymują:

-  bezpłatny dowóz na lotnisko  jeżeli całkowita kwota rezerwacji przekroczy 10 tys. zł.

7) Bezpłatny dowóz na lotnisko można wymienić na parking przy lotnisku.

8) Bezpłatny parking przysługuje wszystkim klientom 
u których całkowity koszt rezerwacji przekroczył 6 tys. zł

9) Każdy klient u którego całkowity koszt rezerwacji nie przekroczy w/w progów finansowych, ma możliwość skorzystania z dowozu na lotnisko w Pyrzowicach za dodatkową dopłatą:

 

 

 

                           Ilość 

 


Cena   

Do 4 osób 
w obie strony

Od 5 do 8 osób w obie strony

Poniżej 6 tyś. zł

250 zł

300 zł

6 tyś. zł – 8 tyś. zł

150 zł

200 zł

8 tyś. zł- 10 tyś. zł

100 zł

150 zł

 

 

10) Bezpłatny transport  na lotnisko przysługuje tylko i wyłącznie na trasie Częstochowa – Katowice - Pyrzowice – Częstochowa. 

11) Klient nie może wymienić równowartości dowozu na lotnisko lub parkingu na gotówkę.

12) Nie ma możliwości połączenia kwot z kilku rezerwacji, w celu uzyskania bezpłatnego dowozu na lotnisko lub parkingu.

Rodzaj transportu 

1) Transport w przypadku grupy do 4 osób odbywa się samochodem osobowym, jeżeli grupa jest większa, Klienci na lotnisko dowożeni są busem. 
W sytuacjach awaryjnych dojazd ten może odbywać się kilkoma samochodami osobowymi.

2) Niezależnie od środka transportu wyjazd odbywa się z Częstochowy, ul. Wojska Polskiego 87, na parkingu stacji BP.

3) Istnieje możliwość odbioru klientów spod domu na terenie Częstochowy - dopłata 15 zł w jedną stronę. W przypadku klientów spoza Częstochowy kwota dopłaty ustalana jest indywidualnie.

4) Biuro Podróży Flytravel oraz kierowca nie są odpowiedzialni za opóźnienia, w drodze na lotnisko, a tym samym niezrealizowanie imprezy turystycznej

z przyczyn od nich niezależnych (np. korki, usterki powstałe w trakcie jazdy, wypadek samochodowy bądź siła wyższa)

5) Transport odbywa się na minimum 3,5 h przed planowaną godziną wylotu, z uwagi na to, iż Klienci muszą się wstawić na lotnisku na 2 h  przed wylotem. Maksymalnie transport może się odbyć na 5 h przed planowaną godziną wylotu, co uzależnione jest od ilości przewożonych osób.

Odbiór Klientów z lotniska 

1)  Klienci mają obowiązek poinformowania pracowników Biura Podróży FLYTRAVEL o godzinie przylotu na lotnisko Katowice – Pyrzowice z miejsca destynacji, na 24 h przed planowanym przylotem, wysyłając sms-a z potwierdzonymi godzinami przylotu do kraju, pod jeden z następujących numerów:

 

 

0048 604 538 725 Daniel Włodkowski

 0048 668 291 520 Marlena Perduta

0048 518 971 705 Magdalena Brzezińska

 

 

 

UWAGA!

 

Nie wysłanie sms-a może skutkować brakiem transportu powrotnego, bądź jego opóźnieniem.

Klient powinien  poinformować pracownika Biura Podróży Flytravel sms-em,  w przypadku zmiany godziny przylotu, powstałej podczas przebywania Klientów na lotnisku.

2) Klienci w wyjątkowych sytuacjach  mogą oczekiwać na transport na lotnisku do 2h.

 Postanowienia końcowe

1) Organizator czyli Biuro Podróży FLYTRAVEL zastrzega sobie prawo do odwołania dowozu na lotnisko na 48 h przed planowanym wylotem Klientów z przyczyn niezależnych od Organizatora (siła wyższa).

2) Samochody z reguły nie są wyposażone w foteliki dla dzieci. Każdy Klient zobowiązany jest do udostępnienia prywatnego fotelika w celu bezpiecznego transportu dziecka.

3) W trakcie powrotu z Pyrzowic do Częstochowy kierowca może zrobić jeden postój, nie dłuższy niż 10 minut.

Każda kolejna minuta to 1 zł.

Godzina postojowa w oczekiwaniu na Klientów to 60 zł. (Nie dotyczy opóźnienia samolotu, jeśli została wysłana wiadomość do pracownika biura Flytravel)

4) Podczas przejazdu panuje zasada każdy odpowiada za siebie – zapinanie pasów itp.

5) Biuro Podróży FLYTRAVEL zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu podczas jego trwania.

6) Regulamin wchodzi w życie od dnia 01.10.2017r.

 

* Stały Klient – osoba, która dokonała zakupu wycieczki w Biurze Podróży Flytravel po raz czwarty.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji zawarliśmy w polityce cookies.

Zatwierdź